Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Sara eriksson - 22 juni 2012 10:22

Hej bloggen, ja jag vet att jag inte har bloggat på länge så jag tänkte blogga lite nu   Ja, nu är det sommarlov och det är bara såå skönt. Jag har badat varit med massor av kompisar   I vattnet var det inte så varmt men det var iaf kul att bada   !! Idag ska jag inte göra så mycket. Det är ju midsommar och vi ska gå till våra kompisar och äta tror jag   Men nu ska jag nog gå släpa med min lillebror ut  och hitta på någonting. Inte fatt jag tror att det kommer bli kul men. Jaa jag kom på vad man kan göra idag   MIDSOMMARKRANSAR!! Tror inte att Ville kan göra det. På söndag ska vi ut med våra kompisars båt (och dom) och segla. Sen ska vi åka till Skara. Och åka till Kolmården. Och vi KKE ska åka till Bullgarien. Hoppas INTE det    Jag har varit där förut och det var inte så kul eller joo lite   Vad ska ni göra i sommar?? Det skulle vara roligt och veta   Men nu ska jag gå ut men byt inte sida än här kommer en sommrig bild från förra sommaren när vi var på Åland med Vilma och Viktor och doms föreldrar Sophia och Martin   Såå titta och njut:



 

Ville (min lillebror)            Viktor (kompis)         Jag Sara                     Vilma (kompis)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Zarahs

Zarahs

Hejjjjjj


Ovido - Quiz & Flashcards